Hráč vydávající se za pracovníka WG

Incident č RWK-939-62465

Kategorie:
World of Tanks
Podkategorie:
Nahlašování nepatřičných jmen

unknown_master z klanu T-VOD je se pri hre desin plete E100 pod kola s IS6, se kterou tam nema co delat. Coz o to, to by nebyl az tak problem, ale blokuje spoluhrace a kdyz do nej clovek zatlaci aby mu doslo ze se ma uhnout, tak do nej zacne strilet. Dal mi po tom stouchnuti 2x, poprve mi ubral pres 400hp a podruhe sejmul pas. Tak pas sem mu nasledne sejmul taky ale dal sem mu jen jednu a neubral mu.

O to nejde, dal sem mu report, resi to prece Vas system stiznosti, jak jste me minule poucili ale…
Na to konto mi zacal vyhrozovat, ze je zamestnanec WG a jak dostanu hned po hre BAN!!! (kdyz vim ze je to lez ten ban) Taky mi sproste nadaval. (za coz sem mu dal report, protoze vim, ze jen to jedine se da delat) Tedy tento chlapec dela ze me debila a z WG take, nehlede k tomu, ze jako zamestnanec se nechova moc slusne a zrovna tak firmu hezky nereprezentuje, nebo je lharem a pro WG nepracuje, ale potom nevim jakou stiznost mam pouzit (podvod???) kdyz se nekdo vydava za vaseho zamestnance a hlavne, kdyz nemuzu nijak overit, zda opravdu snad zamastnancem neni, to by potom nebyl podvod, ale zase by to znamenalo, ze WG zamestnava luzu, coz si myslim, ze neni tento pripad, ale pro jistotu se ptam, jak resit, kdyz se nekdo vydava za Vaseho zamestnance a kazi tim dobre jmeno spolecnosti WG? Obrazky prikladam, replay mam, pripadne dodam 🙂

 

Odpovědi

  • Daniel Koudelka 05 Březen 2015 14:26

    Dobrý den,

    děkujeme za zprávu.

    Je nám velice líto, že jste potkal toto nepatřičné chování jiného hráče a ujišťuji vás, že přijmeme patřičná opatření.

    Snažíme se držet přátelské prostředí mezi hráči hry World of Tanks, ale občas se nějaká individualita, která kazí hráčům zážitek z naší hry.

    Nicméně mějte prosím na paměti, že udělené sankce nejsou zveřejňovány.

    Doufáme, že se Vám v budoucnu nebude tato událost opakovat.

    Hodně štěstí v bitvách!

    S přáním hezkého dne,

    Daniel Koudelka
    Customer Service
    Wargaming EU

    „Thank you in advance for filling in the survey you will soon have access to. It will help us improve greatly the quality of our services.“/“Předem děkuji za vyplnění dotazníku, ke kterému budete mít brzy přístup. Velice nám to pomáhá ve zlepšování kvality našich služeb.“

  • JingleGY 05 Březen 2015 20:22

    JJ o to nejde, ale o to, ze se vydaval za vaseho zamestnance, takze nevim, kdyz se nekdo za neho vydava, co mam pouzit za stiznost a hlavne jak mam vedet, ze to neni pravda, ze se za neho opravdu jen vydava?

  • Daniel Koudelka 06 Březen 2015 08:18

    Dobrý den tankisto,

    děkujeme za zprávu.

    Určitě můžete použít stížnost a také reportovat zde na podpoře. Většinou zaměstnanci Wargamingu mají klan jménem WG. V Chatu jsou pak barevně odlišeni moderátoři, jež pracují pro Wargaming. Ostatní, pokud se tímto chlubí, tak většinou lžou, neboť zaměstnanci nemají potřebu toto hráčům sdělovat.

    Doufám, že jsem Vám již zodpověděl Vaši otázku.

    Hodně štěstí ve Vašich bitvách!

    S přáním hezkého dne,

    Daniel Koudelka
    Customer Service
    Wargaming EU

    „Thank you in advance for filling in the survey you will soon have access to. It will help us improve greatly the quality of our services.“/“Předem děkuji za vyplnění dotazníku, ke kterému budete mít brzy přístup. Velice nám to pomáhá ve zlepšování kvality našich služeb.“

  • JingleGY 06 Březen 2015 19:55

    Moc dekuji za vysvetleni, to jsem potreboval vedet. Takze je v klidu budu reportovat jako podvod, pokud to budou rikat a nebudou oznaceni WG nebo barevne odliseni.

  • Vojtěch Nový Včera v 11:35

    Vážený tankisto,

    děkujeme za Vaší reakci.

    Pokud máte jakýkoliv jiný dotaz či problém, neváhejte nás prosím kontaktovat.

    Přeji Vám mnoho úspěchů na bojišti. 🙂

    S přáním hezkého dne,

    Vojtěch Nový

    https://eu.wargaming.net/support/
    Wargaming Customer Service

    ENG – In a constant need to improve the quality of our services, we’d like you to take a few minutes to fill a short survey (you will have access to it once this ticket is closed).
    CZE – V zájmu zlepšování kvality našich služeb bychom Vás rádi požádali o pár minut k vyplnění krátkého dotazníku. Přístup k němu získáte, jakmile bude Váš požadavek uzavřen.

Váš incident byl zodpovězený.