WG je vsechno fuk…

Nize je vyjadreni WG k incidentu, ktery je popsan nize:


Incident č LPP-536-27825

Kategorie:
World of Tanks
Podkategorie:
Nahlašování nepatřičných jmen

DObry den, raptor6699 hrac klanu 9TD-3 nepatricnym zpusobem za naprosto naromalni zasah v bitve, kterou navic vyhrali, zcela nestydate urazil clena meho klanu. Mardy hral s GW tygrem, zasahl ho a on mu napsal cituji: GW ty smradlavej curaku. Toto se me velice jakozto velitele dotklo. Kdyz nadaveji me, tak mi to nevadi, ale aby urazeli me spoluhrace je nepripustne pro mne, jakozto velitele. Proto zadam hracovo potrestani a take vase vyjadreni, jakym zpusobem byl potrestan, nebot toto chovani do hry opravdu nepatri. Prikladam snimky obrazovky a replay. PS: potom jesme nazval me ubozakem. Nikdo z nas, jak je v replayi videt mu nic spatneho nenapsal. I za sebe tedy chci, aby byl potrestan, nebot si nepripadam jako ubozak, kdyz se zastavam sveho hrace a jakozto velitel k nemu mam zodpovednost.
Abyste do hry videli, tam mate prilozen ten replay.
Ty screenshoty nejdou nahrat, ze pry neplatna velikost, presto, ze nemaji vice nez 2MB a jsou vygenerovany Vasi hrou. Toto se zda byt jako technicky problem, ktery byste pripadne tez mohli vyresit, ale primarni je ten neslusny hrac. Holt si budete muset pustit replay, protoze to je jedine, co se mi podarilo nahrat. Screenshot nejde ani po zabaleni do ZIPu.
S pozdravem JingleGY velitel 1CSTR. Dekuji za kladne vyrizeni predem.

Odpovědi

  • Vojtěch Nový Dnes v 14:24

    Vážený tankisto,

    děkujeme, že jste nás kontaktoval s tímto dotazem.

    Je mi líto, že jste na bitevním poli narazil na hráče s takovýmto chováním.

    Dovolte mi Vám pro příště doporučit stížnozt za „urážky a provokaci“.
    Tento hráč to jistě neudělal ani poprvé ani naposled a nasbírá potřebný počet stížností k banu velice rychle a poté za to bude náležitě potrestán (délka banu se bude zvyšovat, pokud v tom bude pokračovat).

    Chápu, že je to velice frustrující a párkrát jsem se s tim jako aktivní hráč také setkal, prosím, pokuste se to pro příště ignorovat a nenechat se tím vyvést z míry a po bitvě toto nepřijatelné chování a vyjadřování nahlásit pomocí stížnosti.

    Nicméně pevně doufám, že se s tímto chováním na bojišti dlouho nesetkáte 🙂

    Pokud máte ještě nějakou otázku či problém, prosím neváhejte nás kontaktovat – jsme tu pro Vás.

    S přáním hezkého dne,

    Vojtěch Nový

    https://eu.wargaming.net/support/
    Wargaming Customer Service

    ENG – In a constant need to improve the quality of our services, we’d like you to take a few minutes to fill a short survey (you will have access to it once this ticket is closed).
    CZE – V zájmu zlepšování kvality našich služeb bychom Vás rádi požádali o pár minut k vyplnění krátkého dotazníku. Přístup k němu získáte, jakmile bude Váš požadavek uzavřen.

  • JingleGY Dnes v 15:44

    Urazky a provokace davam za urazky nebo provokace. Tohle presahlo vsechny meze. Byt za tim smajlik, OK, byt to jen curaku, jeste, ale smradlavej uz je moc. Zde jde o zcela netolerovatelne urazeni hrubeho charakteru, nebt hrac spojuje souslovi, jedna se zrejme o sociopata. Proto jeste jednou zadam, aby podle nasbiranych dukazu, cim bezesporu replay je, byl potrestan a bylo mi sdeleno jak byl potrestan. V pripade ze tomu tak nebude ucineno, budu nucen podat na policii ceske republiky trestni oznameni s dukazy ktere jsem poskytl Vam. Podle noveho obcanskeho zakoniku je toto chovani, ktere musi PCR prosetrit. Bude s tim tedy mit podpora WG prace ponekud vice. Jak jsem jiz zjistil, za laxni pristup provozovatele na neho lze taktez podat podle noveho obcanskeho zakoniku zalobu. Tak daleko bych ovsem zachazel nerad.

  • Jan Novak Dnes v 17:14

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši reakci.
    Jak jste již byl informován, veškerá porušení herních pravidel jsou řešena výhradně prostřednictvím herního systému stížností.
    Z tohoto důvodu v této záležitosti nedojde k podniknutí žádných dodatečných akcí z naší strany.

    Děkujeme za Vaše pochopení.

    S pozdravem

    Jan Novák

    Wargaming EU Customer Support Team

    Once this ticket is closed, you will have access to a short survey. Please, take the time to fill it in to help us improve our overall quality. / V zájmu zlepšování kvality našich služeb bychom Vás rádi požádali o pár minut k vyplnění krátkého dotazníku přístup k němu získáte, jakmile bude Váš požadavek uzavřen.

  • JingleGY Dnes v 18:23

    Dekuji za Vase zcela jasne vyjadreni Vaseho postoje, ktery jasne rika, ze jde i o postoj spolecnosti, jez je provozovatelem.